There was an error in this gadget

Ahli Silap Mata atau Pembunuh


Ahli silap mata pun buat silap laa, sehebat-hebat dia pun terkantoi jugak..haha..saksikan lah video dibawah..seram la jugak mati macam tu..






macam mane? enjoy?

Jom Tengok Seni Bina Malaysia

Kalau lah kita tengok senibina dekat MALAYSIA ni semua menarik2 kan..tapi masih ada yang terselindung dari pandangan kita semua kalau korang nak tahu..korang janganlah membazir masa kalau korang xminat atau xtahu pasal teori freemason ni, abaikan lah gambar-gambar semua dibawah ni..

KOLEJ UNIVERSITI SAINS dan TEKNOLOGI MALAYSIA (KUSTEM), Terengganu
















kalau korang nak tahu banggunan ni sudah dikaburkan dari Google Maps sekarang..kenapa kaburkan? kantoi ke??

Putrajaya

Vatican City & Putrajaya
(perhatikan simbol mata)
Di Alamanda, Putrajaya


















PRESINT 5, PUTRAJAYA
















































Satu lagi kenapa tiang dibina sebagai menunjukkan mercu tanda sesebuah tempat atau negeri/negara..
atau tiang itu dibina sebagai obelisk(tiang) tempat penyembahan para freemason..
apakah mercu tanda Islam? adakah tiang?






















Terpulang kepada korang la nak kata tidak benar atau benar, jelas sekarang bukti menunjukkan dan pelbagai jenis cerita sudah dikeluarkan..tinggal kita sahaja untuk tonton..tontonlah The Arrival dengan minda yang terbuka dan sedikit menerima..

*sumber internet
*edited by me

BULAN PUASA SUDAH DEKAT !!

aduhh..teruk la macam ni, keje penat2 tapi xdapat makan dan minum..apa boleh buat, terima je la..dah memang dugaan namanya kan...tapi xpe lagi penat lagi banyak nafsu dan lagi banyak pahala akan ku dapat..hahax ! betul x?? satu lagi ! jangan dilupakan pulak terawih tau ! hahaa..mesti macam berperang nanti kan?? nak tau kenapa? budak2 main mercun laa..hahaa..sebut psal mercun ni la bagus, boleh buat bisnes ni..bisnes apa? bisnes jual mercun la kita nampaknya kan? hahaha..jangan2, kena tangkap tau la..sendiri buat sendiri mau tanggung maa..hahaa..k laa..sumbat saja ni..kuikuikuikuikui...