Pages

Perangai cucu lahanaaatt ~ !

Disebabkan ari ni cuti,pagi pagi lagi aku da online sebab buhsan
kot.bukak bukak facebook,tengok blog aku jap then bukak la Harian
Metro Online.Persss front page je dah berite yang buat sakit hati
aku pagi pagi ni.


Tendang datuk sampai mati. What the fish ??


kalau dengan orang lain bley la jugak cakap ko ni sial,tapi bile
da sabitkan darah daging ko jugak memang macam lahanat la
anak haram 0oi ! Panas je aku duk bace berite ni,dengan atok
ko sendiri pon ko bley buat die macam tu kan.Tendang tendang
sampai mati plak tu,tak dapat aku nak bayang kan la nasib atok
die mase tu.kejam kot,bayangkan lah mati dalam keadaan
macam tu.bukan instant death kan,ni mati slow slow sape
tak seksa kan.sebab duot RM100 je pon,nak pukol pukol orang
sampai mati tu ape kes manusia 0oi , pffftt ~ ! haish,ni lah mannusia zaman skunk.da tak de perasaan takot
kat hukuman dunia dan akhirat.

No comments:

Post a Comment