There was an error in this gadget

MACBETH FOOTWEAR

Wahai kasut-kasut idaman ku turunlah kau dari langit....jejengggg.....hahaa..mana boleh datang macam tu je..adoii..tiada hasil kalau tiada usaha kn ?? hahaa..ok..sekarang aku nak cerita pasal kasut idaman aku ni..MACBETH !!!!! I LOVE YOU !! hakha..gilerr...aku nak sangat kasut ni tapi korang tau la kan, bajet pun takde lagi..hmmm..kcian2...takpe2 kalau ada bajet saya beli ekkk...hehe

MACBETH ELIOT VEGAN BLACK CEMENT



MACBETH BRIGHTON BLACK CEMENT

Kedua-dua ni idaman aku..korang rasa mana yang aku pilih? ELIOT VEGAN ke BRIGHTON ?? dua-dua ni aku pilih !!! hahaa...nk demam aku tengok kasut ni...adehhhhhhh...bila la aku dapat kasut ni..asyik converse season je aku pakai, kasut tu pun dah bosan dengan kaki aku..hahah..ok lahh nk chiao dh..takleh tengok lama gambar ni, nanti parkinson pulak...hehee..ok CHEKIDOUT !!

1 comment: