There was an error in this gadget

KERAJAAN MALAYSIA KENA HACK??



Gilerrrrr...bahaya2...tak sangka ak ad orang hack kita punya kerajaan..memang power la anonymous gilerr tu..ak hack2 pun tak la smpai nak hack kerajaan, kerajaan yang kawal semua giler ! elektrik, air, SATELIT pun sama giler ! jangan cakap tak dapat kesan la ! dalam masa 3 hari konfem dah jumpa...rugi je ko belajar penat2 nak godam, pastu kena tangkap, tak sia-sia penjara seumur hidup..kesalahan besar ni gilerr, konfem tak kan bebas la...tengok video cracker kt bawah ni...macam nak hancurkan MALAYSIA je..



" Greetings, Malaysia, We have seen the censorship taken by the Malaysian government, blocking sites like The Pirate Bay, and WikiLeaks. Malaysia is one of the world's strictest governments, even blocking out movies, and television shows. These acts of censorship are inexcusable. You are taking away a basic human right. The internet is here for freedom, without fear of government interference. Do not think that no one else notices. Your structured government has done the talking, and we hear loud and clear. Let this be an announcement to all your people. This is a sign, a warning, and an opportunity to listen to ideas above your own. In a way you are being stubborn. But how will this help anyone or your country. We fear that if you make further decisions to take away human freedom. We are obligated to act fast and have no mercy. For rules were meant to be broken. And corruption was meant to be washed away and forgiven. Now we will wash your corruption away so be prepared. Take this as a favour.."

BM Subtitle
" Greetings, Malaysia, Kami telah melihat penapisan yang diambil oleh kerajaan Malaysia, menyekat laman seperti The Pirate Bay, dan Wikileaks. Malaysia adalah salah satu kerajaan di dunia ketat, malah menghalang filem dan rancangan televisyen. Ini tindakan penapisan adalah dimaafkan. Anda mengambil dari hak asasi manusia. Internet adalah di sini untuk kebebasan, tanpa takut campur tangan kerajaan. Jangan berfikir bahawa tidak ada notis yang lain. Kerajaan berstruktur anda telah melakukan bercakap, dan kita mendengar kuat dan jelas. Biarlah ini menjadi pengumuman kepada semua orang anda. Ini adalah tanda, amaran, dan peluang untuk mendengar idea-idea di atas anda sendiri. Dengan cara yang anda sedang degil. Tetapi bagaimana ini akan membantu sesiapa atau negara anda. Kita bimbang jika anda membuat keputusan lagi untuk merampas kebebasan manusia. Kita wajib untuk bertindak cepat dan belas kasihan. Untuk peraturan yang bertujuan untuk dipecahkan. Dan rasuah adalah bertujuan untuk dibersihkan dan diampuni. Sekarang kita akan mencuci rasuah dari anda supaya bersedia. Ambil ini sebagai nikmat. "

korang rasa hacker ni org kita ke MALAYSIA ? ak rasa bukan sebab ak tengok ayat dia pun macam slumber je..hehe..bukan orang kita ni..tapi betul jugak cakap dia kan, kita pun ada hak..tapi walau macam mana pun ak tetap sokong MALAYSIA..ntah2, negara israel kot tak puas hati dengan kita..lagi pun internet ni dia orang yang cipta...adoiii..MALAYSIA, apakah salah mu?? heheh...k laa..tu je nak cakap..
1 MALAYSIA !!

No comments:

Post a Comment