There was an error in this gadget

Lagu Raya ??



sekarang menunjukkan jam 2.29 am, hari selasa, ogos 16 2011..sudah 16 hari kita berpuasa betul x? kalau salah korang yang salah bukan sy..hahaa..ok sekarang ni sy nak cakap tentang lagu raya yang baru dimainkan kat radio..betul ke nak keluarkan lagu raya kat radio perlu pakai undang-undang jugak? sy dengar cerita memang ada yang cakap macam tu..diorang cakap bila bulan ramadhan, radio xleh pasang lagu raya selagi belum hari yang ke-15..kenapa pulak? ntah laa..sy cuma bagi tahu je, antara fakta atau tidak tu xtau larhh..mungkin betul mungkin salah kot..kenapa ye xleh mainkan lagu raya sebelum hari ke-15..mungkin lagu raya tu buat orang rasa nak ponteng puasa kot, sebab lirik lagu raya kan banyak sebut pasal makanan macam lagu ni:

" kuih dan muih, beraneka macam,
makanlah jangan hanya dipandang,
ketupat rendang .........."

betul x? hahaa..tapi tu lah, semalam bukan main banyak lagi lagu dimainkan kat radio sampai sy nak buat kerja pun rasa nak makan..bukan tu je, boss sy pn sampai berdancing tau..kah3..k laa..kalau korang xpercaya test la pasang radio..hahah..


No comments:

Post a Comment