There was an error in this gadget

Puasa !



aduhhyaii..letih-letih !! dah la keje lagi, dugaan tol..sekarang sudah hari ke-14 kita puasa ork? senang je nak kira cuma tengok hari bulan jerrr...btol dok? ke guane? hahaa..dalam 14 hari berpuasa ni, baru 1 hari ak ponteng..bukan ponteng lorhh ! tp demam..dugaan la semua tu..hahhh..ak sebenarnya nak citer pasal seorang lelaki, bukan nak ngumpat k, cuma bagi tau je...dia ni dh berumur la jugak mungkin dalam lingkungan 30-40 kot, adehh...tapi yang ak kesiannya dia ni bisu ngn pekak ! kahkahkahkah..OKU lorh..tapi ak tabit  la jugak dekat dia sebab dia jenis rajin kerja, padahal duit OKU bulan-bulan dapat dah..berapa banyak tu ak tak tau laa..yang ak tak suka perangai dia ni..suka mengarah orang..ehh shialll larh..ak tau ak orang baru tapi agak-agak la jugak ork?! tau dah dia orang lama..eshhhhhh....dah la tak puasa pastu main mengarah orang, macam dia bos pulak..ak ni dah la puasa, korang tau la kalau puasa konfem cepat rasa nak melenting..nasib ak ni penyabar kalau tak batang paip ak pukul..saborrrrr jerrr...jadi kisah ak ni korang ambik teladan sikit, jangan jadi mcam dia neyh ! chiaooooooooooooo !

2 comments: