There was an error in this gadget

The True Story Day 2



ok..sekarang kita sambung The True Story Day 2 pulak..

arini ak nak citer pasal si 'x' ...lalalalalala...
WARNING ! maksud ak bukan nak kutuk si 'x' lorhhhhh !!! cuma cerita sahaja..

pagi dah menjelma handset pun sudah berbunyi alarm pulak suruh ak bangun tidorr..dengan mataku yang runcing ak mencari sebuah alat canggih yang dipanggil telefon bimbit..haha..tak lawak langsung ! bla laaa..ak pun buka lock phone..si 'x' mesej ak "dh bangun tidur belom?" ak pun reply "dh bangun nak mandi jap"....
dah siap mandi, ber-make up, tetibe si 'dy' msg ak..ak pun pelik la sebab si 'dy' ni sepatutnya kena pergi sekolah tapi dy tak pergi alasan dy demam....
kitorang pn msg2 laa..(tak leh bagi tahu si 'dy' msg ap kat ak sebab takut si 'dy' baca blog ni nanti) hehehe..ak pun msg la si 'dy' ni sampai ak tiba ke tempat keje..
masa kat tempat keje si 'x' ni ok lagi..ak dengan dy pun ok, takde bermasam muka ngan tak tegur dan lain-lain..
dy ok ak pun ok laa..lepas keje siap ad la masa jugak untuk rehat2..tetiba ak perasan yang si 'x' macam lain je nampak ak pegang fon, dah la ak tersengih sorang2 macam kambing, mana tak laen si 'x' ni tengok ak..lagi pun sebelum ni ak mana ad awek, lagi la dy syak macam2..
si 'x' ni pun pelik laa..ak rasa si 'x' macam tau2 dah yang ak ni ad kena mengena dengan si 'dy'..aduhh..
dalam sehari tu ak dengan si 'x' ni kurang bertegur sampai laa habis keje..ak pun tak sampai hati jugak sebenarnya tapi perkara dah terjadi nak buat macam mana...
dah habis semua keje kitorang pun balik dengan masing2 mukanya runcing..
ak ap lagi, balik siap mandi dan lain2, terus msg dengan si 'dy'...punya laa msg dekat 2jam jugak, sampai berat kepala nak angkat..sebenarnya ak mengantuk, ak pun secara jujur cakap kat si 'dy' yang ak mengantuk..si 'dy' faham ak sebab ak kan letih keje..hahah..macam suami isteri pulak..kah3..koya laaarhh !
ak pun tidur sampai la hari nak berbuka, jam pun  menunjukkan pukul 7.20pm, azan pun berkumandang..ak berbuka puasa...ahaha.............??

bersambung ~

No comments:

Post a Comment